آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

همه دنیا می داند که ائتلاف آمریکا علیه داعش یک دروغ محض است

امام جمعه موقت شهرری گفت: همه دنیا می داند که ائتلاف آمریکا و هم پیمانانش علیه گروهک داعش دروغ محض است و آنها با این بازی ها نمی توانند کاری از پیش ببرند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین’ عبدالعلی ابراهیمی’ در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرری اظهارداشت: کسانی که این گروهک تروریستی را بوجود آورده اند، امروز ادعای مبارزه با آن را دارند.

خطیب جمعه شهرری تاکید کرد: پایگاه اصلی داعش و تروریسم در برخی از کشورهای عربی منطقه است و این در حالی است که آنها می خواهند آن را از بین ببرند.

وی بیان کرد: اکنون که داعش و تروریسم برای غرب مشکل ساز شده، می خواهند به بهانه مبارزه با این گروهک تروریستی در منطقه پایگاه ایجاد کنند و منطقه را به آشوب بکشند.

وی در بخش دیگری از خطبه خود به عمل جراحی موفقیت آمیز مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: خدا را شاکریم که عمل جراحی ایشان با موفقیت انجام شد و از خداوند منان می خواهیم که ایشان را سلامت بدارد و سایه بلندشان بر سر همه ما مستدام باشد.

ابراهیمی در بخش دیگری از سخنان خود به آغاز هفته دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: روز 31 شهریور روزی است که مردم ما مورد هجوم وحشیانه صدام به رهبری استکبار جهانی قرار گرفتند و ایستادگی ملت غیور ایران اسلامی باعث شد دشمن زمین گیر شده و نتواند به اهداف شوم خود برسد.

وی ادامه داد: اگر دنیا می خواهد مردم ایران را بشناسد، جنگ هشت ساله و دفاع مقدس ما را مورد بررسی قرار دهد، ملت ما در این مقاومت بزرگ با سه عامل دین، ولایت فقیه و بسیج همه جانبه خود توانست بر دشمنان اسلام که یک ائتلاف را در جهت نابودی ایران درست کرده بودند، بایستد و پیروز شود.

ابراهیمی در بخش دیگری از سخنان خود به جریانات غزه اشاره کرد و تصریح کرد: مردم غزه در مقابل اسرائیل جنایتکار ایستادگی کردند و خود آنها می گویند که ما این ایستادگی را از مردم و ملت ایران یاد گرفته ایم و ما باید به این الگودهی افتخار کنیم که توانسته ایم به عنوان الگویی ممتاز در منطقه در جهت بیداری اسلامی و مقاومت تبدیل شویم.

وی ادامه داد: امروز هم ملت ایران روحیه مقاومت و ایستادگی را در مقابل دشمنان و تحریم ها دارد و همه دشمنان اسلام و ایران بدانند که ملت ما کوتاه نخواهد آمد.

امام جمعه موقت شهرستان ری در پایان با اشاره به در پیش بودن روز اول مهر اظهارداشت: در آستانه بهار تعلیم و تربیت هستیم، این روز را به همه فرهنگیان و دانش آموزان تبریک عرض می کنم و توصیه می نمایم معلمان در کنار تعلیم دانش آموزان تربیت را جدی بگیرند زیرا تربیت یک نوگل از تعلیم علم مهمتر است، زیرا آنها آینده سازان این مملکت هستند و نباید در تربیتشان کوتاهی شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.