آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

پروژه های قابل افتتاح بخش فشافویه در سال 91 اعلام شد

راگا نیوز : بخشدار فشافویه پروژه های قابل افتتاح این بخش را در سال 1391 اعلام کرد.

 

کریم رئوف در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: این بخشداری پروژه هایی را برای افتتاح دارد که به دلیل برگزاری اجلاس سران کشورهای عدم تعهد در تهران، بعد از هفته دولت در مناسبت های مختلف تا پایان سال جاری افتتاح خواهد شد.

وی افزود: لوله گذاری آبیاری فلوماتیک یکی از پروژه هایی است که توسط جهاد کشاورزی با اعتبار یک میلیارد و 261 میلیون و 844 هزار و 480 ریال از دی ماه سال گذشته با 4 کیلومتر لوله گذاری در روستای خمارآباد شروع و در خرداد ماه سال جاری به پایان رسید و همچنین 3 کیلومتر لوله گذاری در روستای علی آباد موقوفه با اعتبار یک میلیارد و 56 میلیون و 492 هزار و 998  ریال در دی ماه سال گذشته آغاز و در اردیبهشت ماه به پایان رسید.

بخشدار فشافویه تأکید کرد: پروژه آبیاری تحت فشار نیز توسط جهاد کشاورزی با 9.3 هکتار در روستای خانلوق و 31.5 هکتار در روستای کلین به ترتیب با اعتبار 400 میلبون و 867 هزار و 800  و یک میلیارد و 295 میلیون ریال در سال 1390 آغاز شد و در اردیبهشت و خردادماه سال جاری به اتمام رسید.

وی به تسطیح اراضی توسط جهاد کشاورزی نیز اشاره و اظهار داشت: این طرح به وسعت 100 هکتار در روستای خمارآباد، 300 هکتار در روستای نجف آباد و 55 هکتار در روستای اسدآباد به مدت یک سال با اعتبار سه میلیارد و 120 میلیون  ریال به طول انجامید.

رئوف به افتتاح بنای آتش نشانی اشاره و گفت: این پروژه توسط شهرداری با اعتبار یک میلیارد ریال با زیربنای 400 متر مربع در روستای کلین آماده افتتاح است.

وی ادامه داد: احداث خانه عالم با مساحت 120 متر مربع، احداث بوستانی به مساحت 500 متر مربع و بهسازی جداول، پیاده روسازی و آسفالت معابر در روستای کلین و زیرسازی و آسفالت معابر و پیادروسازی  در روستای خانلوق توسط بنیاد مسکن شهرستان ری از دیگر پروژه های قابل افتتاح است.

وی  به احداث ساختمان پایگاه بسیج اشاره کرد و یادآور شد: این پروژه توسط حوزه 375 شیخ کلینی و پایگاه بسیج و روستای زیوان با متراژ 100 مترمربع، زیربنای 300 متر در سه طبقه  که 80 درصد اعتبار آن توسط سپاه پاسداران و 20 درصد توسط دهیاری زیوان تامین شده است.

بخشدار فشافویه اظهار داشت: احداث ساختمان دهیاری با متراژ و زیربنای 65 متر مربع و احداث ساختمان نانوایی از پروژه های دهیاری زیوان است.

وی با اشاره به خانه عالم و خانه خادم مسجد افزود: این پروژه توسط بنیاد مسکن و دهیاری زیوان با متراژ 125 متر مربع و زیربنای 136 مترمربع در دو واحد با اعتبار 270 میلیون ریال توسط بنیاد مسکن و 180 میلیون ریال توسط  دهیاری زیوان افتتاح خواهد شد.

رئوف در پایان، دیگر پروژه های آماده افتتاح را این گونه بیان کرد: جدول کشی و ایجاد کانال های آب سطحی و بهسازی معابر، مکانیزه کردن جمع آوری زباله، افزایش فضای آموزشی، ایجاد شبکه پشتیبان و افزایش حجم آب شرب و … از دیگر پروژه های بخش حسن آباد فشافویه است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.