آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

پیوند آسمانی 200 زوج روحانی استان تهران

همایش پیوندهای آسمانی طلاب و روحانیون استان تهران با هدف جشن پیوند 200 زوج روحانی در جوار آستان ملک پاسبان حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) برگزار شد.

به گزارش راگا نیوز به نقل از، ظهردیروز و همزمان با ماه ربیع‌الاول جشن پیوند 200 زوج روحانی استان تهران که از ابتدای سال جاری تاکنون برای زندگی مشترک با هم عهد و پیمان بستند در جوار آستان ملکوتی حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) و امامزادگان مجاورش برگزار شد.

همایش پیوندهای آسمانی طلاب و روحانیون استان تهران در یک فضای معنوی و روحانی برگزار و زوج‌ها در کنار مضجع شریف حضرت عبدالعظیم (ع) برای زندگی مشترک سعادتمندانه با هم عهد و پیمان بسته و برای فرج یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) و توفیقات روز افزون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سلامتی و طول عمر رهبر معظم انقلاب دست به دعا برداشتند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید جواد بهشتی، استاد حوزه دانشگاه در این همایش به استناد آیات قرآن کریم و روایات اهل بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام و ذکر سیره حضرات همام از وظایف متقابل زن و شوهر سخن به میان آورد.

این گزارش حاکی است، در پایان این همایش از 200 زوج‌های روحانی استان تهران که از ابتدای سال جاری تاکنون ازدواج کرده‌اند، تجلیل به‌عمل آمد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.