آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

کشورهای اسلامی با همگرایی پاسخ کوبنده ای به رژیم صهیونیستی بدهند

 نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت های اسلامی بایستی با همگرایی و تصمیمات مناسب، علاوه بر به انزوا کشاندن فعالیت های رژیم صهیونیستی پاسخ کوبنده ای به عاملان جنایت و کشتار کودکان و مردم بی دفاع غزه بدهند.

لاله افتخاریˈ روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: کشورهای اسلامی درشرایط کنونی جهان اسلام به جای انفعال در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی و سکوت مجامع بین المللی درمقابل این حملات وحشیانه باید به آموزه های دینی اسلام بازگردند و پرچم وحدت را بر افرازند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: سکوت رسانه های استکباری درقبال جنایت نسل کشی رژیم صهیونیستی درغزه به معنای حمایت آنان از کشتار وحشیانه مردم بی دفاع است.

وی افزود: دولت های اسلامی باید با همگرایی و تصمیم مناسب، علاوه بر به انزوا کشاندن فعالیت های رژیم صهیونیستی، این دولت جعلی و غاصب را به نابودی بکشانند.

افتخار اضافه کرد: در شرایط کنونی و با توجه به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و دفاع وقیحانه برخی از کشورهای غربی از این جنایات کشورهای اسلامی بیش از هر زمان دیگری باید در جهت احقاق و اجرای مفاد حقوق بشراسلامی بکوشند.

رژیم صهیونیستی از بامداد سه شنبه هفدهم تیرماه (هشتم ژوئیه2014) حملات هوایی به غزه را آغاز و در جریان این حملات وحشیانه، تاکنون یک هزار و 865 نفر از مردم بی دفاع غزه به شهادت رسیده و حداقل 9 هزار و 635 نفر نیز زخمی شده اند.

سازمان همکاری های اسلامی طی قطعنامه ای 14مرداد، سالروز اعلامیه حقوق بشر اسلامی را که در پنجم اوت 1990 به تصویب رسید به عنوان روز حقوق بشر اسلامی و کرامت انسانی تعیین کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.