آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

کوثری:سکوت مدعیان دروغین حقوق بشر در برابر کشتار مردم غزه شرم آور است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: سکوت کشورهای غربی مدعی حقوق بشر در مقابل این همه جنایات و کشتار مردم مظلوم و بی دفاع غزه سوال برانگیز و در عین حال شرم آور است.

ˈاسماعیل کوثریˈ روز چهارشنبه بمناسبت فرارسیدن روز جهانی قدس در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: مردم غزه پس از گذشت 17 روز از حملات بیرحمانه و بی وقفه صهیونیست ها با دنبال کردن مسیر مقاومت به این ناقضان حقوق بشر و حامیانشان ثابت کرده اند که هرچه خباثت بیشتری به خرج دهند، ایستادگی مسلمانان نیز به منظور رسیدن به حقوق شان مستحکم تر می شود.

وی با تقبیح سکوت سازمان های بین المللی در قبال کشتار مردم بی دفاع غزه و مانع تراشی ها در مسیر صدور قطعنامه در محکومیت این جنایت تصریح کرد: چرا سازمانهای بین المللی در سکوتی سنگین به سر می برند! چرا کشورهایی که ادعای حقوق بشرشان گوش فلک را کر نموده از خواب غفلت برنمی خیزند؟ و مظلومیت مردمی را که سالهاست مورد تجاوز وحشیانه ی رژیم صهیونیستی واقع شده اند را نمی بینند؛ یا نمی خواهند که ببینند.؟

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با توصیه به مردم کشورمان مبنی بر حمایت از مردم ستمدیده غزه در روز جهانی قدس خاطر نشان کرد: مردم غزه در دو مقطع جنگ های 22 روزه و هشت روزه و با مقاومتشان نشان می دهند که حق گرفتنی است و ما نیز در روز جمعه باید با حضور خود آنان را تا نیل به پیروزی نهایی دلگرم کنیم.

کوثری تاکید کرد: زنان و کودکان در غزه به خاک و خون کشیده می شوند و خانه ها و مساجد و بیمارستان ها هدف قرار می گیرند اما خبری از اعتراض مدعیان حقوق بشر نیست.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس ادامه داد: اگر چه بیداری ملت های مسلمان منطقه پس از سه دهه از پیروزی انقلاب به وقوع پیوسته، اما فلسطین قطعه آغاز بیداری ملت های مسلمان است و محور تمام حرکت ها نیز بر اساس آرمان آزادی قدس شریف قرار گرفته است.

کوثری تصریح کرد: حضور پر شور امت روزه دار ایران اسلامی در راهپیمایی عظیم روز جهانی قدس نوید فتح و پیروزی را به مردم مظلوم فلسطین و دیگر بلاد اسلامی خواهد داد و به سردمداران استکبار جهانی و صهیونیزم بین الملل هم هشدار خواهد دادکه دوران دخالت در سرنوشت ملت ها به پایان رسیده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.