آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

رییس موسسه تبلیغ و انفاق امام زمان (عج)؛ بیش از700 سبد غذایی دربین نیازمندان توزیع شد

 رییس هیات مدیره و مدیر عامل موسسه تبلیغ و انفاق امام زمان (عج) گفت: در ایام ماه رمضان به منظور انس با امام زمان (عج) و نشرفرهنگ مهدویت بیش از 700 سبد غذایی در قالب طرح هل اتی در بین نیازمندان توزیع شد.

حجت الاسلام والمسلمین ˈمحمدرضا زنگنهˈ  با ایرنا با تاکید بر اینکه ارسال سبد غذایی در قالب طرح ˈهل اتیˈ مختص به ماه رمضان نیست، افزود: اجرای این طرح در طول سال و با هدف ایجاد تکیه گاه معنوی، محبوب کردن امام زمان (عج) ، انجام یکی از تکالیف زمان غیبت و تامین بخشی از مشکلات نیازمندان ، اجرا می شود.

وی با بیان اینکه این طرح الگوی صحیح خدمات رسانی اسلامی در غالبا ناشناس، شبانه و بدون نام موسسه و به نیابت از امام زمان (عج ) برای نیازمندان انجام می شود، اظهار داشت: ارزش ریالی هر سبد غذایی از 70 هزار تومان تا 150 هزار تومان متغیر است و شامل برنج، روغن، حبوبات، قند، شکر و سایر مایحتاج ضروری خانوارها است.

زنگنه با بیان اینکه در ایام مبارک رمضان بیش از دو هزار نفر از نیازمندان مهمان سفره های افطاری موسسه بودند، تاکید کرد: در این ماه تعدادی شش راس دام اعم از گاو و گوسفند به منظور سلامتی امام زمان(عج) قربانی و گوشت آن بین خانوارهای نیازمند توزیع شد.

وی برپایی کلاس های درس اخلاق آیت الله شاه آبادی و جلسات معرفتی را از دیگر برنامه های فرهنگی موسسه در ایام ماه رمضان ذکر کرد و ادامه داد: همچنین در این ماه برای نخستین بار طرح ˈغباروبی دلˈ را این موسسه با مشارکت خیرین و ذاکرین اهل بیت وعلما برگزار خواهد کرد.

مدیرعامل موسسه تبلیغ وانفاق امام زمان (عج ) افزود: طرح ˈغباروبی دلˈ در ادامه اجرای طرح ˈهل آتیˈ برای نخستین بار شب 29 ماه رمضان امسال در مهدیه حضرت زهرا (س) به منظور بسته بندی تحفه های مهدوی انجام می شود تا به شهرستان های مختلف ارسال شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.