آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

گردهمایی مدیران شاهد و ایثارگر استان تهران باحضور مسئولان واحد یادگار امام(ره)شهرری

به گزارش راگانیوز ؛ دکتر عبدالرضا فرهادیان  معاون فرهنگی و دانشجویی واحد یادگار امام(ره) شهرری که به نمایندگی از رئیس واحد یادگار امام(ره) شهر ری در این جلسه حضور داشت ضمن خیرمقدم به حضار و همچنین گرامی داشت هفته بسیج بر ضرورت تقویت بنیه علمی دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد.

فرهادیان در ادامه با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند بسیج برای جوانان شور آفرین، برای دوستان امید آفرین و برای دشمنان بیم آفرین است گفت: بسیجی هیچ زمانی صحنه را ترک نکرد، یک روز در جبهه های نبرد حق علیه باطل و زمانی  در مسئله سازندگی و امروز در مسئله اقتصاد و مدیریت انجام وظیفه می نماید.

معاون فرهنگی و دانشجویی واحد یادگار امام خمینی (ره) شهرری در ادامه با بیان اینکه تکریم  فرزندان شهدا و ایثارگران در دانشگاه  یک وظیفه و ضرورت غیر قابل انکار است افزود: اساس کار این گردهمایی  برنامه‌ریزی به منظور تسریع در پیگیری و حل مشکلات دانشجویان شاهد و ایثارگر در زمینه های آموزشی، فرهنگی و رفاهی است  که امیدوارم  تشکیل  این گونه جلسات  مشکلات این دانشجویان را مرتفع  و یا به حداقل برساند.

حجت الاسلام فرهادیان در پایان ضمن تقدیر از زحمات پرسنل خدوم فعال در ستادهای شاهد و امور ایثارگران به وظیفه خطیر همه مسئولان در حوزه ستاد شاهد و امور ایثارگران در دانشگاه ها اشاره‌ کرد و افزود: هدف از برگزاری چنین نشست ‌هایی در واحدهای دانشگاهی، برنامه‌ریزی بهتر برای آینده و بهره‌گیری مطلوب از امکانات دانشگاه برای خدمات‌رسانی به دانشجویان است .

 در ادامه نشست حجت الاسلام شفیع صدری معاون فرهنگی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران، حسن شیرزاد معاون آموزشی اداره کل ایثارگران سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی و همچنین نادر نصیری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران در سخنانی جداگانه بر تعمیق و گسترش  تعاملات دانشگاه و بنیاد شهید در راستای حل مشکلات دانشجویان شاهد و ایثارگر و همچنین ارتقاء سطح علمی دانشجویان شاهد و ایثارگر در دانشگاه ها تاکید کردند.

در ادامه نشست مدیران ستاد و شاهد شهرستانهای استان تهران ضمن ارائه گزارشی از وضعیت تحصیلی دانشجویان شاهد و ایثارگر شهرستانهای استان تهران در سال تحصیلی 95-94  به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

گفتنی است این نشست در جهت تعامل سازنده میان دانشگاه ها و اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستانهای استان تهران و  در راستای حل مشکلات دانشجویان شاهد و ایثارگر برگزار گردید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.