آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

یکپارچگی ساختار آموزش و پرورش در شهرستان ری

 

به گزارش راگانیوز به نقل از فارس، هدایت‌اله جمالی‌پور در آیین افتتاح شبکه آزمایشگاهی دانش‌آموزش فناوری نانو (توانا) که با حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و رئیس بنیاد ملی نخبگان و وزیر آموزش و پرورش در پژوهش‌سرای بصیرت شهرری برگزار شد، اظهار کرد: امروز آنچه کشور را قدرتمند می‌کند علم و فناوری است.

وی گفت: اگر امروز خودمان را به علوم جدید مسلح کنیم می‌توانیم در دنیا نقش‌آفرینی کنیم.

معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران امروز در حوزه علم و فناوری در جایگاه خوبی در دنیا قرار دارد.

وی جشنواره خوارزمی، راه‌اندازی پژوهش‌سراها و … را از جمله تلاش‌های علی اصغر فانی در حوزه‌های علمی برشمرد و تاکید کرد: اقدامات و پیشرفت‌های امروز به برکت جشنواره خوارزمی، پژوهش‌سراها و … است که با درایت و تدبیر فانی به ارمغان آمده است.

جمالی‌پور با بیان اینکه ری از دیرباز مهد علم بوده است، خاطرنشان کرد: در گذشته عالمان بزرگی در ری زندگی کرده و خدمات ارزشمند علمی ارائه دادند که از این میان می‌توان به زکریای رازی، شیخ کلینی و … اشاره کرد، بزرگانی که در جای جای این خطه زندگی می‌کردند.

درخواست فرماندار ویژه ری از وزیر آموزش و پرورش/یکپارچگی ساختار آموزش و پرورش ری

فرماندار ویژه شهرستان ری توجه ویژه به ساختار آموزش و پرورش شهرستان ری را از وزیر آموزش و پرورش خواستار شد و تصریح کرد: در حال حاضر چهار منطقه آموزشی در شهرستان ری فعالیت می‌کنند و همه اقدامات خودشان را باید با مدیرکل شهرستان‌های استان تهران هماهنگ کنند که این تعدد مدیریت آموزش و پرورش ما را با مشکل روبرو کرده است.

معاون استاندار تهران گفت: وجود مدیریت‌های مختلف در حوزه آموزش و پرورش برای هماهنگی‌ در حوزه آموزش ما را با مشکل مواجه کرده است.

جمالی‌پور در ادامه از تشکیل شورای هماهنگی آموزش و پرورش در شهرستان ری خبر داد و خاطرنشان کرد: این شورا با هدف هماهنگی هرچه بیشتر در حوزه آموزش و پرورش شکل گرفته است و نخستین جلسه آن ماه گذشته برگزار شد.

وی ادامه داد: با درایت دولت یازدهم در حال حاضر نخبگان علمی گردهم جمع شده‌اند.

دغدغه رهبر معظم انقلاب توسعه علم و فناوری است

فرماندار ویژه شهرستان ری دغدغه رهبر معظم انقلاب را توسعه علم و فناوری دانست و تصریح کرد: امیدواریم با بهره‌گیری از رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب و عنایت‌های رئیس جمهور هر روز شاهد پیشرفت و تعالی علمی شهرستان ری باشیم.

معاون استاندار تهران سفر وزیر آموزش و پرورش به ری را در راستای نخستین سفر استانی دولت به شهرستان ری خواند و تاکید کرد: امیدواریم این سفرها منشاء خیر و برکت برای شهرستان باشد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.