آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

فرماندار شهرستان ری: جامعه پیشرفته نیازمند آموزش وپرورش پویا است

 فرماندار شهرستان ری، توسعه و شتاب هرچه بیشتر هرجامعه را مرهون آموزش و پرورش پویا و دانش محور عنوان کرد.

هدایت الله جمالی پور روز یکشنبه در همایش اندیشه مطهر و سی امین یادواره بزرگداشت مقام استاد شهید مرتضی مطهری در فرهنگسرای ولا تصریح کرد: تمام کشورهای فرا صنعتی از زیرساخت های آموزشی موفق برخوردارند.

وی افزود: معلمان زیربنای توسعه در جامعه هستند وهرچقدر آنان به کارشان اهمیت دهند به شکوفایی استعدادهای نهفته در دانش آموزان کمک خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه نظام آموزش وپرورش به عنوان یک زیر ساخت اصلی در جامعه مطرح است، تصریح کرد: اگر این نظام بر مبنای نیازهای اساسی و حیاتی شکل گیرد و کارآفرینی در آن توسعه یابد بطور یقین پیشرفت جامعه محقق خواهد شد.

جمالی پور با تاکید بر اینکه تمام ارگان ها و نهادهایی که مفاهیم توسعه را درک کرده اند می دانند که پایه واساس همه توسعه ها از مدرسه آغاز می شود، اظهار داشت: هر چقدر که آموزگاران با انگیزه بیشتر در محل کارخود حاضر شوند و فرزندان دوم خود را که همان دانش آموزان هستند بهتر درک کنند، به همان میزان می توان اساس و پایه یک کشور توسعه یافته و آباد را ترسیم کرد.

فرماندار ری تاکید کرد: امید است در دولت تدبیر و امید کارها به گونه ای پیش برود که هم رضایت معلمان جلب شود و هم ذهن دانش آموزان به گونه ای متبلور شود تا با احیای ظرفیت های نهفته در تمام جنبه ها بتوان کشور را به یک قدرت منطقه ای تبدیل کرد.

وی افزود: معلمانی که دل در گرو توسعه و پیشرفت کشور دارند همواره تلاش خواهند کرد تا با اندوخته های خود دانش آموزان را که در اصل سرمایه های اصلی و ذخیره های کشور هستند به نحو صحیح و اصولی هدایت و راهنمایی کنند تا به سر منزل مقصود برسیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.