آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

ستادهماهنگی بزرگداشت شهدای 18 دی در شهرری برگزار شد

 

به گزارش راگانیوز به نقل ازروابط عمومی فرمانداری شهرستان ری، ˈهدایت الله جمالی پورˈبا بیان اینکه، مردم مومن و متدین شهرری در مبارزه علیه استبداد سوابق درخشانی دارد، اظهار کرد:اقدام انقلابی مردم شهرری در 18 دی 1357 برگ زرین و درخشانی در تاریخ مبارزات نهضت انقلاب اسلامی ملت ایران علیه استبداد است.

وی افزود: با برگزاری آیین های ویژه باید یاد و خاطره دوران مبارزات ملت ایران برای رسیدن به پیروزی در دوران نهضت انقلاب را زنده نگه داشت و آن را به نسل های سوم و چهارم انقلاب اسلامی منتقل کرد.

وی تاکید کرد:باید توجه ویژه ای برای زنده نگه داشتن راهپیمایی 18 دی صورت گیرد.

جمالی پور، در ادامه خطاب به اعضای ستاد هماهنگی بزرگداشت شهدای 18 دی تصریح کرد: سعی کنید آئین بزرگداشت شهدای قیام 18 دی امسال به شایستگی برگزار تا روحیه استکبار ستیزی و انقلابی در جوانان و مردم با بصیرت ایران اسلامی زنده بماند.

وی افزود:با توجه به اینکه بزرگداشت شهدای 18 دی برای نخستین بار در شهرری برگزاری می شود نیازمند همدلی و تعامل همه دستگاههای اجرایی است.

معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری شهرستان ری هدف از برگزاری بزرگداشت شهدای 18 دی را ایجاد نگاه ملی به شهدا دوران مبارزات انقلاب اسلامی اعلام کرد و گفت: گرامی داشت واقعه 18 دی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال آن به نسل های آینده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.