آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

بررسی غیر کارشناسی در بودجه موجب اختلال در نظام اقتصادی کشور می شود

 

ˈسید مهدی هاشمیˈ روز شنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: مشکلات بودجه عمرانی کشور از قبل وجود داشت و به دلیل بررسی های غیر کارشناسی بودجه عمرانی روز به روز وضعیت نامناسب تری نیز پیدا می کند که این امر موجب ایجاد اختلال و حرکت سینوسی اشتغال در صنعت ساختمان و کشور می شود.

وی تاکید کرد: این بررسی غیر کارشناسی چه در دولت و چه در مجلس شورای اسلامی منجر به شناور بودن قیمت برخی از کالاهای تاثیر گذار می شود.

به گفته وی، عدم بررسی دقیق بودجه زمینه بروز مشکلات و همچنین منجر به اتلاف سرمایه های ملی می شود.

هاشمی، تصریح کرد: سرمایه های زیادی را در کشور به دلیل کمبود اعتبارات، منابع و بودجه به موقع نمی توانیم به بهره برداری برسانیم یا اولویت بندی بودجه ها را نمی توانیم آن طور که مورد انتظار است، داشته باشیم.

عضو کمیسیون عمران مجلس در ادامه افزود: هر چند در همه قسمت های کشور ضعف هایی وجود دارد ولی به طور عمده مناطقی که از بودجه برخوردار بودند را برخوردارتر ومناطق غیر برخوردارتر را غیر برخوردارتر می کند.

هاشمی خاطر نشان کرد: مناطقی که قبلا بودجه زیادی را دریافت می کردند الان هم زیاد می گیرند و مناطقی که قبلا سهمی نداشتند باز هم بدون بودجه ماندند و به همین دلیل بخش قابل توجهی از نمایندگان نسبت به این موضوع حساسیت جدی را داشتند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.