آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

برودت هوا موجب قطع گاز در جایگاه های سوخت شهرری شد

 

ˈعلی سلیمانیˈ روز چهارشنبه در گفت و گو با راگانیوزدر خصوص علت قطع گاز طبیعی ( CNG ) در جایگاه های سوخت این منطقه افزود: به دلیل سرمای شدید هوا و کاهش دما در اکثر نقاط کشور که گاهی به زیر صفر درجه نیز رسیده است و همچنین مصرف بالای گاز طبیعی از بعد از ظهر روز سه شنبه گاز جایگاه های سوخت دچار افت فشار شده است.

وی تاکید کرد: البته تمامی 31 جایگاه سوخت رسانی شهرستان ری در زمینه عرضه فرآورده های نفتی شامل بنزین، بنزین سوپر و نفت و گاز فعال بوده و مشکلی ندارند.

رییس شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی شهرستان ری همچنین گفت: شرکت ملی پخش فراورده های نفتی همواره در تلاش است کار گاز رسانی در کشور با مدیریت مناسب و به بهترین شکل و کمترین محدودیت انجام شود.

سلیمانی افزود: شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی شهرستان ری این آمادگی را دارد که به محض قطع گاز خانگی اقدام به توزیع نفت کند.

به گفته وی، از مجموع 17جایگاه CNG موجود در این منطقه چهار جایگاه به طور مشترک فرآورده های نفتی عرضه می کنند، 13 جایگاه اختصاصی گاز (CNG )است و یک جایگاه CNG نیز به طور مشترک زیر پوشش شرکت هایˈگاز ریˈ و ˈ پخش فرآورده های نفتی رباط کریمˈ قرار دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.