آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

توجه ویژه به مسائل زیست محیطی/اعضای دور چهارم شورای شهر تهران افراد خردورزی هستند

معاون استاندار تهران با تاکید بر خردورزی و ارزشمند بودن اعضای دور چهارم شورای اسلامی شهر تهران گفت: امید است توجه ویژه‌ای به مسائل زیست محیطی شود.

به گزارش راگا نیوز به نقل از فارس، هدایت‌اله جمالی‌پور بعدازظهر امروز در سومین نشست کمیته مدیریت شهری تهران که با حضور احمد دنیا مالی، رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران به میزبانی شهرداری باقرشهر برگزار شد، ضمن تبریک ایام فرخنده ماه ربیع‌الاول و سی و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران گفت: امروز پیشرفت‌ها و عزت ایران اسلامی مرهون هدایت‌های داهیانه امام راحل و رهنمودهای مقام معظم رهبری و رشادت‌های شهدا والامقام انقلاب اسلامی ایران است.

معاون استاندار تهران با اشاره به ماهیت شکل‌گیری کمیته مدیریت شهری شهرستان ری اظهار داشت: با مشورت شهردار منطقه 20 و دلسوزان انقلاب اسلامی ایران کمیته مدیریت شهری شهرستان ری به‌منظور پیگیری هرچه بهتر خدمات شهری شهرستان تشکیل شد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: کار گروه‌های مختلفی در راستای پیگیری اهداف و رسالت کمیته مدیریت شهری شهرستان تشکیل شده و به‌طور گسترده در سطح شهرستان به بررسی مسائل و موضوعات و تدوین برنامه‌های مدون می‌پردازد.

فرماندار ویژه شهرستان ری عنوان کرد: کمیته مدیریت شهری شهرستان ری مسائل و موضوعاتی که خواسته مردم شهرستان و از مطالبات و حقوق آن‌ها است با رفاقت و تعامل سازنده بین دستگاه‌ها و نهادها پیگیری می‌کند.

جمالی‌پور بیان داشت: برنامه‌ریزی، ساماندهی، پیگیری بافت‌های فرسوده یکی از اولویت‌های کمیته مدیریت شهری شهرستان ری است که در جلسات گذشته به آن پرداخته شده است و اقداماتی در این راستا صورت گرفته است.

معاون استاندار تهران با بیان اینکه کمیته مدیریت شهری شهرستان ری پیگیری و ارزیابی مسائلی که پیکره شهرستان با آن مواجه هستند را یکی از رسالت‌های این کمیته برشمرد و خاطرنشان کرد: با بررسی مسائل در کار گروه‌های کمیته و برنامه‌ریزی‌ کارشناسی شده، پیشنهاداتی در راستای رفع آن به شورای اسلامی شهر تهران ارائه می‌دهد.

وی در ادامه کمیته مدیریت شهری شهرستان ری را بازویی توانمند برای شورای اسلامی شهر تهران دانست و گفت: امیدواریم مسائل شهرستان در این کمیته مطرح و پس از بررسی و جمع‌بندی به شورای شهر تهران ارائه داده شود و در دستور کار این شورا قرار بگیرد.

جمالی‌پور افزود: در جلسات مختلف کمیته برنامه‌ریزی بر اساس دستور جلسه مطالبی و موضوعات تدوین شده در جلسات مطرح می‌شود و معمولاً این نشست‌ها با حضور اعضای کمیسیون‌های شورای اسلامی شهر تهران مرتبط با بررسی مباحث می‌پردازیم.

معاون استاندار تهران در بخش دیگری از سخنان خود خواستار توجه ویژه مدیریت شهری به محیط زیست و مسائل عمرانی شد.

جمالی‌پور در پایان تصریح کرد: اعضای دور چهارم شورای اسلامی افرادی خردورز هستند.

این گزارش حاکی است، سومین نشست مدیریت شهری شهرستان ری با حضور هدایت‌الله جمالی‌پور معاون استاندار تهران، فرماندار ویژه شهرستان ری، دنیا مالی عضو شورای اسلامی شهر تهران، شهرداران شهرهای باقرشهر، کهریزک و حسن‌آباد و منطقه 20 تهران، بخشداران، معاونان فرماندار و جمعی از نخبگان و مشاوران فرماندار شهرستان ری به میزبانی شهرداری باقرشهر برگزار شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.