آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

دل‌کندن از برجام باعث پیشرفت کشور می‌شود

حجت‌الاسلام محمد نوروزی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر اظهار کرد: فتح خرمشهر افتخاری ابدی و همیشگی برای ملت ایران است، رزمندگان اسلام با وجود امکانات و تجهیزات اندک حماسه آفریدند و دشمن را شکست دادند.

وی بیان کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران در منطقه حرف اول را می‌زند و قدرت نخست شده است، اگر دشمن کمی اشتباه کند و طمع به مرزهای جمهوری اسلامی داشته باشد، با آماج گلوله‌ها و موشک‌های ایرانی مواجهه خواهد شد.

امام جمعه اسلامشهر با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع سران قوا و کارگزاران نظام اسلامی تصریح کرد: در رابطه با برجام باید امروز اروپا به ما تضمین بدهند و ضمانت کند، چراکه سه کشور اروپایی در گذشته نشان دادند که همواره همراه، هم‌رزم و گوش به فرمان آمریکا بوده و هستند و بعید است که از آمریکا جدا شوند.

وی خاطرنشان کرد: اگر از اروپا، برجام و تضمین آنها مأیوس شویم، قطعاً همان جوانانی که روزی غنی‌سازی 20 درصد را آغاز کردند، دوباره و با قدرت بیشتری تولید سوخت هسته‌ای را آغاز خواهند کرد و کشور را به پیشرفت می‌رسانند.

وی با اشاره به سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: حماسه سوم خرداد رزمندگان اسلام نتایج و دستاوردهای مهمی برای نظام به همراه داشت که آزادسازی 5 هزار و 400 کیلومتر از خاک ایران، تأمین امنیت 180 کیلومتر از خط مرزی، اسارت 19 هزار عراقی و تلفات 16 هزاری نفری بعثی‌ها بخشی از آن بود.

امام جمعه اسلامشهر با تفسیر آیاتی از سوره یس اظهار کرد: در دنیا راه مجسم خدا و مصداق عینی صراط مستقیم، وجود مقدس حضرت محمد (ص) پیامبر گرامی اسلام است و بر اساس روایات شیعه و سنی امیرالمؤمنین و ائمه اطهار (ع) هم مصداق بارز صراط مستقیم هستند.

وی بیان کرد: در زمانه ما هم وجود مقدس حضرت مهدی (عج) هدایتگر جامعه هستند  و ولایت فقیه هم صراط مستقیم را معنا و همه را به سوی پروردگار عالم دعوت می‌کند.

نوروزی در پایان با اشاره به توطئه‌های دشمنان متذکر شد: در عصر فعلی دشمنان اسلام می‌خواهند با استفاده از فضای مجازی، جوانان ما را از قرآن و اهل بیت (ع) دور کنند و به فسق و فجور و فحشا بکشانند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.